subota, 19.04.2008.

Svaki mjesec...

Pošto je ovo totalno ženski blog, nadam se da niti jedan muškić neće dobiti potrebu ovo čitatati! Mislim da bi smatrao da je ovo brdo sranja i klepetanja, ali moram ponovno navesti kao na početku pisanja ovog bloga: kome se ne sviđa neka ne gleda....

I već kad sam kod pojašnjenja tek tako da se zna ja sam blagi oblik disleksičara pa mi riječi često imaju pobrljan redoslijed slova... al mislim da se razumije...

E sad mogu krenut na ono što sam mislila napisati...

Mi žene svaki mjesec očekujemo dolazak te famozne mjesečnice, neke sa strepnjom, neke sa gađenjem a neke sa nadom... Moram priznati da unatrag par mjeseci ja imam problema s onim trećim. Uzroka nema, tj. ima, ali je neopipljiv i teško popravljiv i zove se : STRES!puknucu

Sve sam pretrage prošla, namučila se ko konj (ili kobila) da bi na kraju saznala da sam ZDRAVA!sretan Jupiiiii.... ? Ali zašto onda kasni, kad dolazi boli, kada dođe je obilna, kada prođe sam izmorena????eek

... e to niti privatnik (koji mi je pobrao brdo love da bi mi rekao sve što znam) nakon iscrpnih pretraga ne zna.... Sada niti mi ciklus ima smisla, niti nervoza, niti si mogu isplanirati godišnji!

Zato sam okrenula ploču. Razgovarala sam s dragim i dogovorili smo se. Budući da se ne možemo osloniti na moje jajnike, sexamo se bez zaštite... pa ako bude bebe, super, ako ne bude-ništa... Samo me svaki mjesec kad kasni malo zdrma, pa kupim tester... U principu otkako smo se dogovorili za bebeicu jako sam sretna i to bih htjela! Zaprevo mislim da ću, najiskrenije, tada biti najsretnija!!!kiss

I sad svatko tko me čita od prije se pita "pa čemu borba s kilogramima?" Baš zato borba s kilogramima, točnije zdravijim načinom života. Sada se moram kretati, da ne moram preležati trudničke dane, zato se sada moram zdravo hraniti, da u trudnoći ne ispraznim sav sadržaj frižidera... eto zato sam sklopila pakt! Ne za sada, nego za budućnost. Kako moju tako i moje djece! (koja dramatika u riječima!) Ipak je moja maternica prvi njihov dom- a taj dom želim da bude čim savršeniji... Jer kako svi svjesno znamo: Savršenstvo ne postoji... a kad bi postojalo bilo bi ubitačno dosadno!!!



Dakle... dali sada ima smisla moj pakt? Kako u zadnje vrijeme dosta surfam tražeći istomišljenike, malo savjeta i poticaja, moram priznati da me ljute, pa čak i žaloste mnogi blogovi današnjih teenagera. Pa se zapitam, da li ja doista želim potomka koji će upasti nakon 12-15 godina dobrog odgoja u vrtlog društva i postati žalostan, ogorčen, mrzit me i nepoštivati, a sve zato jer je to moderno... smokin I onda opet sve nema smisla. Ali ja doista želim bebu, biti sretna i zdrava... Bez obzira na sve.

p.s. Za sve žene (i djevojke) koje imaju donekle uredan ciklus ovdije imajukalendarić
za izračun mjesečnice i plodnih dana pa ako kojoj zatreba...

- 08:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #