četvrtak, 03.07.2008.

Mala opaska

Nekako su se neki malo osokolili, pa moram održat lekciju:
Da se prvo razumije, ja sam skroz za to da me komate i baš mi je drago da vidim da su nekima zanimljivi moji postevi. Svi su dobrodošli koji vide korist, doboro štivce, zabavu…

Ali ima i nekih drugih, pa bih htjela raščistit par stvari:

1. Lancima sreće i ostalim forwardušama nije mjesto u komovima – odmah brišem i prijavljujem kao spam
2. Samoreklamiranje novootvorenih blogova tipa „Dođi i komaj“ imaju istu sudbinu! Ostavi kom vezan uz blog, ako želim posjetit ću tvoj, ako ne neću.

3. I da opet i ponovno objasnim : ja ne idem na dijetu! Ja ne želim biti na dijeti niti smršaviti pošto-poto!
4. Još malo ponavljanja: ovo je blog gdje ja pokušavam popraviti svoje raspoloženje, bolje se osijećati, budem sretnija i sveukupno bolja (manje u bolovima, suzama, namrštena…) – ovo nije blog o dijeti!!!
5. Leptirice, dobro ste došle. Ne mogu vas razumijeti, trudim se, ali… ne ide mi. Idalje ovdije ne pišem o povraćanju i izbjegavanju hrane. To je okrutno prema sebi samom i prema mom mišljenju sebično. No to je moje mišljenje… moj blog. Ako mogu rado ću pomoći, malo vidjeti kako ste, ali tu kod mene to ne želim to niti spominjati… Bez ljutnje, ovo je blog o pozitivi, skupljanju dobrih vibri, te svega par mojih frustracija i nešto fetiša…


Ma morala sam ovo napisati. Tko želi ostat uz mene neka uživa,ostali neka bolje ne ostavljaju komove, nego da imam brdo brisanja.
Nadam se da se nitko nije našao povrijeđen, ali moram malo dovest reda…


Btw. Pere me PMS. Samo da se zna…

- 14:11 - Komentari (12) - Isprintaj - #