ponedjeljak, 15.09.2008.

Detox plan



Boli me...trbuh nisko, skroz nisko... Nisu jajnici znam kako bole kada je nešto te prirode... opet. Stalo, miče se, ali polako. Jako polako. A svaki pomak još jače boli. Pitam se možda bi li vrijedilo provesti kakvu kuru prirodnog čišćenja. A kako?

Pa rekla sam da imam knjigu detoksikacije, jedino što preporučuje provođenje čak do par mjeseci i nije preporučljiva ženama koji rade na potomstvu. Mislim, ja radim na potomstvu (kak to blesavo zvuči) al već "par" mjeseci truda, a rezultata ništa, a moje jadno crijevo se muči.

Malo sam čitala, malo surfala... eto, baš ću probati barem tjedan dana. Mislim da sam definitivno spremna krenuti u rješavanje toksina, makar to odgodilo trudnoću neko vrijeme. Ionako neće samo, pa da barem onda za sebe učinim nešto korisnog.

Još danas jedem svašta. Kolegi je rođendan. Ne bi bilo fer prema meni samoj da danas drepam po juhi dok drugi uživaju odojak... No sutra idem. Svježe smiksano voće i povrće, juhice te lagano meso (puretina, piletina, riba) - here I come!



Bacim koji recept u Zb(i)rku kad naletim na koji dobar recept. Javim sve skupa kako ide. Što doista pomaže a što ne. S obzirom da je to i emotivno čišćenje, a ne samo fizičko, ne sumnjam da će ovdije biti moj ispušni ventil. pa, tko želi čitat, hvala mu od sveg srca, svi ostali skip. Ionako po tom procesu čišćenja ne ginu suze, ljutnja i što sve ne - pa zato... nemojte reći da vas nisam upozorila. A ja krećem - da se riješim svih bolova!



*Update: Taman sam ovo napisala i saznala da mi još jedan kolega za 6 mj očekuje bebu... jel trebam reć da me bacilo u depru? Jao...


- 08:39 - Komentari (6) - Isprintaj - #