utorak, 18.11.2008.

Čokolada - božica plodnosti


To koliko volim čokoladu je nemjerljivo. Mislim da ne postoji namirnica koja bi mi ju zamijenila. Volim ju, a isto toliko i konzumiram. Nema vrste koju ne bih probala i zavoljela. njami

Mnogi ističu kako čokolada deblja. burninmad a da... ona nezdrava... i uzrokuje prištiće! - E to je dokazano laž! Ne treba izbaciti čiokoladu da ne bude prištića već masnoće - koje ima, istina, u "nezdravim" čokoladama. Inače u crnoj čokoladi doista nema ništa što bi uzrokovalo prištiće i akne.lud


Mliječna čokolada, naravno da mi je draga. Kao i svi oni dodaci uz nju koji daju posebnu razigranost običnoj tabli nezdrave poslastice. Pa da.yes Uglavnom je ova mliječna napravljena kao bum energije, ponešto zdravog kakaa, i puno dodataka. Svjesna kako u toj istoj mliječnoj ima i previše konzervansa na 100 g i dalje ću halapljivo stamaniti cijelu tablu.smijeh

Bijela čokolada je navodno za one izbirljive. Nekada, kad je bila samo dostupna prilikom "izleta" u shopping u Gratz. To je bilo jedino vrijeme nabave bijele čokolade i predstavljala je nedostižnu poslasticu za kojom se žudjelo. Onda je postala dostupna svugdje. I više mi ne predstavlja neki izazov. Lagala bih kad bih rekla da je ne volim, ali da mogu birati između bijele i mliječne s nugatom, odabrala bih ovu drugu.

Najdraža mi je ona crna s visokim udjelom kakaa. Gorka, tvrda, mirisna i savršeno se topi u ustima. Ta je i najzdravija, zapravo i jedina zdrava. Preporuča se zbog kontrole krvnog tlaka, kolesterola, pogoduje kao supstanca koja ima (pazi ovo) puno C vitamina!thumbup I taj se C vitamin bolje rastapa u tijelu nego onaj u limunu ili naranči. Taj iz limuna, nažalost, iako ga ima puno, ugradi se u naše tijelo u tako malom postotku.

Mnogi tvrde kako je afrodizijak, ali eto našla sam ovo, no niti to nije loše zar ne?:

"Čokolada - Iako nam je ukusna, nije afrodizijak, no sadrži feniletilamin i serotonin, kemikalije koje povoljno djeluju na centre za ugodu u mozgu. Nijedno istraživanje nije pokazalo da čokolada povećava seksualno uzbuđenje, no to ne znači da se poslije nje nećete osjećati dobro. Ona vam ipak može pomoći u seksualnom životu: osjećate li se tjeskobno i pod stresom ste, uzmite rebro tamne čokolade i pričekajte da vam se raspoloženje popravi - mogla bi vam se vratiti i želja za seksom."




Crna čokolada s dodatkom čilija lagano zagrijava organizam i troši energiju, pobuđuje tijelo i aktivira. Mmmm... tko nije probao neka proba! Zakon!nut


Malo sam odlutala od onoga što me je uopće ponukalo da napišem post o čokoladi.

Jeste li probali masku od čokolade? Uvijek sam željela okupati u čokoladi. I uspjela sam!

Bili smo u Termama Tuhelj i odvažili smo se upustiti u čokoladnu čaroliju. Program je slijedeći: uđe se u parnu saunu, malo se pričeka da se para smanji, namaže se tijelo tekućom čokoladom (gorka je i to jaaako - morala sam licnut!fino), i pričeka da se para postepeno digne do 100% i tada se upale tuševi i sva se čokolada spere. Nevjerojatno iskustvo! Nešto krasno!yesyes

Kako sam bila s mužem cijela ta procedura međusobnog mazanja čokoladom pobudila je sve receptore. Adrenalina do plafona!naughty edan par kad se namazao čokoladom nisu izdržali još niti 5 minuta u sauni. On joj je šapnuo nešto na uho, ona se osmjegnula i brzinom svjetlosti su nestali.kiss Pa nek mi sada netko kaže da čokolada nije afrodizijak! Mi smo bili puno pristojniji. pjeva Potrebno je spomenuti da poslije tretmana čokoladom koža postane meka i glatka. Predivno miriši i ima okus po čokoladi još i sljedeći dan jer uđe u pore. Nešto savršeno!


Onda sam saznala da se slično, možda i ne tako efikasno, ali sigurno jako dobro može naprraviti i u domaćoj proizvodnji, naughty pa ako koga zanima: nahranite kožu čokoladom, izvana



I za kraj za ova tmurna vremena jedan citat:
-Premda ljudi u ovom času žele trošiti manje, ipak se ne žele lišiti malih, slatkih zadovoljstava i žele si darovati kvalitetne i luksuzne stvari baš kao što je čokolada- istaknuo je Ewan Venters, direktor odjela za hranu i za organiziranje domjenaka pri britanskom trgovačkom lancu Selfridge's

... jer ipak su je i Asteci i Maye smatrali božicom plodnosti...cerek

- 13:42 - Komentari (3) - Isprintaj - #