ponedjeljak, 29.12.2008.

SRETAN BOŽIĆ, 9W+1D

PRIJE SVEGA:
BLAGOSLOVLJEN BOŽIĆ!

christmas Pictures, Images and Photos

Hvala svima na lijepim čestitkama. Kako moram dosta odmarat a komp nije baš na ugodnom dijelu stana, ne pišem tako često. Druga stvar, nije me bilo već par dana doma, pa je opravdano moje kašnjenje s čestitkom...dead

christmas Pictures, Images and Photos

Sad kad sam se za sve ispričala, mogu dalje... zujo
Recimo da predstavljam pravu trudnicu. Stalno mi je mučno (ha, ha danas nije!), stalno nešto izvoljevam i dragi mi lagano dobiva napade od mog prigovaranja. E njemu se divim. yesTreba svašta podnijet od mene, a onda ga i drugi zafrkavaju. Krenuli smo s obavještavanjem okoline za Božićna druženja, tako da sada kreće lavina svakojakih savjeta: jedi sve, ne jedi sve, pazi šti jedeš... (a ovo je samo vlat u plastu sijenablabla). I još jedna nelogičnost, zašto svi čestitaju budućoj majci, a budućem ocu ne? Recimo da je svega 20% ljudi čestita budućem ocu...nono


Ne smijem se sekirati pa moram stati, ali bih mogla još toga natrpati... No da priznam, dobro sam i uživam biti trudnica, dobivati knjige o trudnoći i bebama koje gutam i dok mi se ne riga sasvim sam sretna.cerekcerekcerek

- 09:52 - Komentari (8) - Isprintaj - #