petak, 16.01.2009.

Cigareta skraćuje...; 11W+4D

...jedni kažu život, drugi cigaretu, meni živce... belj

Kao nepušač, već dugo imam nevjerojatnu toleranciju prema pušačima. Pokušavam ih shvatiti, budući da sam i sama jedno kratko vrijeme bila pušač. Vrlo kratko. Ali sam osjetila "čari" dima i blage opijenosti. nut Onoga trena kad sam shvatila da moj budžet to uživanje opijenosti teško podnosi, odustala sam. Uz to me je još bario neodoljivi dečko (sada moj suprug) koji nije volio dim cigarete zbog suženih sinusa (i dobrog ukusa). A bome u njegovom društvu nisam imala potrebu zapaliti. Bila sam njime opijena. cerek



Kad krene pušenje dalje od početne opijenosti, opijenost postaje normala, a nedostatak, počne stvarati nervozu i time ovisnost. Pogotovo u kriznim situacijama. Barem se meni tako čini. E onda, "normala" postane živčano stanje, a cigareta neopisivi bijeg. Eto, zato i mogu razumijeti pušače.

No, otkako sam trudna uopće ne podnosim dim cigareta. Odmah, ali odmah, imam refleks povraćanja. I izgubila sam razumijevanje za pušače. One nekulturne koji umjesto da truju sebe truju i druge. Pa zar je teško sići liftom bez upaljene cigarete? Ili dočekati lift u haustoru? Ili odšetati do tramvajske stanice bez cigarete????lud



Eto, to ne razumijem i ne želim. burninmad Osnovno pravo čovjeka je pravo na slobodu! Ja sam izabrala biti slobodna od dima cigareta. Pa dobro zašto neki pušači ne poštuju odabir nepušača? Pa zar nisu svjesni da možda drugi niti ne smiju biti u dimu cigarete? burninmad Sada nam skoro stupa u potpunosti ovaj novi zakon. Da li nam išta dobra nosi, pitam se. Konačno ću doći u restić i jesti u mirisu hrane. No da li će se to doista ostvariti i provoditi? I ako se ne poštuje, kažnjavati?

Ma, znamo koliko pušenje škodi, ali, budimo iskreni, malo koji pušač to ne zna. Da, svi bi zbog zdravlja trebali prestati, ali neće... svjesni su oni toga, ali to ne znači da će prestati. no Uostalom, da li taj zakon određuje i nepušenje u liftu, haustoru, ispred zgrade, na ulici? Ako da tko će te ljude kazniti? I hoće li to imati učinka? Mislim da neće, jer, ako čovjek nema kulture i dobrog odgoja (ma kako "malen" taj čovjek bio) nikakav ga zakon neće prisiliti da pazi i na ljude oko sebe, na njihovu slobodu.

Uz ovo moje jadanje i razmišljanje mogu samo dodati anegdotu:

Rođendan moje frendice. Nas petnaest, od toga četiri pušača. Raspravljamo baš o (ne) pušenju i zakonu. Mi nepušači molimo pušače, da ne dime, ipak, nama to smeta, a ima nas puno. Oni se opravdavaju da smo mi sami krivi što smo s njima u društvu i kaj se tu može. Zašto bi se oni nama prilagođavali?eek I onda proupitanje, zašto bismo se mi njima prilagođavali. eek I tako u nedogled. Njih je baš briga za nas i naš izbor, a nas zabrinjava njihov izbor jer u najblažem slučaju roba i kosa će nam smrditi do bola, a bez vlastite krivice. mouthwash O zdravlju da ne pričam.... to ionako mnoge ne zabrinjava. namcor

- 14:37 - Komentari (6) - Isprintaj - #