četvrtak, 22.01.2009.

Problemi i prehrana trudnica - 2. dio;12W+3D

Pa naravno da ne može sve prolaziti kao podmazano, naravno da se pojavljuju problemi, ali nije to zabrinjavajuće... sve se to da srediti. Otkako sam trudna krenule su me nemilosrdne mučnine. Sva sreća povraćanja skoro da nije ni bilo (jednu noć kad mislim da nešto mi nije dobro sjelo i par puta samo od dima cigareta). Ali mučno mi je bilo svaki drugi dan i to cijeli. Naravno da mi je i apetit opao. Jela sam po pola obroka, pa na dva puta, pa međuobroka brdo... Sada su se prorijedile mučnine, a i apetit mi se vratio. Jel trebam reć da su mi obroci veći i obilniji?

Naravno da zbog veće količine hrane počinju nastupati tzv, tehnički problemi ili u ovom slučaju trudnički. Zatvor, plinovi, napuhivanje... joj... znam da se sve to da spriječiti i samo treba malo osvijestiti svoje jedenje.

Image and video hosting by TinyPic

Pa eto, par pravila koja su ionako bitna, ne samo za trudnice i olakšavaju probavu:
- jesti više vlakana
- jesti polako obroke (bez obzira što je osjećaj gladi takav da bih vola pojela jednim zalogajem!)
- svaki griz dobro i polako prožvakati, da se olakša posao dalje želucu, crijevima...
- piti više vode (inače treba piti 2l vode dnevno, a trudnica čak do 3l!)
- smanjiti suhu hranu, a jesti više jušno
- smanjiti masnoću u hrani, jesti više visokovrijednih masnoća
- jesti čim više voća i povrća
- ne grickarti kalorijski ne iskoristive obroke (iliti smeće od grickalica), a jesti orašaste plodove i suho voće
- kretati se


Image and video hosting by TinyPic

Kad ovo sve osvijestim problemi bi se trebali umanjiti. Znam da će i dalje se pokazivati jer beba koristi veliki dio svega, a izlučuje, pa mama ima više toga za izlučiti. Probam krenut još od danas. Što se kretanja tiče, to moram malo pajačati, pa sam se dopisivala sa svojom trenericom trbušnog i uskoro ću krenuti ponovno, ali prema polaganijem programu. Meni prilagođenom.

Zanimljivost koju sam pročitala na roditelji.hr je da beba voli njihanje još u trbuhu. Bilokakvim plesom se ljuljuška unutrašnjost, a time i beba, a trbušnim plesom se posebno njiše trbuh i zdjelica što se bebi jako sviđa! Tako, ako je sve sa zdravljem uredu zašto ne ići na ples!

- 10:06 - Komentari (8) - Isprintaj - #