petak, 06.02.2009.

Trudnički dani, 14W+4D

Zanijemila. rolleyes Zapravo, i nisam. Stalno nešto brbljam, surfam i propitujem, ali uopće nemam inspiraciju za pisanje kakvog kvalitetnog posta. A onda si pomislim, prvo što sam tražila po blogovima kad sam zatrudnila su blogovi trudnica. Malo sam ih našla, tako da bih htjela ipak, biti potpora onima koje će jednog dana ovako kao i ja tražiti...thumbup BFTA me je pitala kako sam... Pa... dobro sam. Stvarno jesam. smijeh

Na težini nisam dobila niš ekstra, došla sam na ono kak sam bila kad sam saznala da sam trudna. Možda 0,5 kg više. Moram priznati da mi je skroz neobično to svako malo vaganje. kao što puno vas zna, meni vaga služi tu i tamo za znatiželju, ali sada je moram redovito koristiti. Smiješno. zubo

Od fizičkih vanjskih promjena malo se promijenilo. Dobila sam mali trbuščić koji se lagano zaokružio. I to u nazad 3 dana!thumbup Kolega mi je rekao da njegova draga dugo nije imala trbuh i onda kao da je najednom izrastao... e pa izgleda da se to meni događa. Izgleda kao da mi je stalno prepunjen hranom, vodom, čime god... okruglast...sretan

Već kad sam kod trbuha ne mogu ne spomenut ono malo unutra koje je na prošlom UZV-u spavalo duboki san i nije se htjelo ni malo pomaknuti. Mamino malo.kiss Zato sam jučer osjetila nešto kao da me je malo balončić pogurnuo iznutra prema van na mjestu gdje sam taman zakopčala hlače!eek Mislila sam da si samo umišljam, onda sam aktivirala sve forume i svi su mi rekli da je to-to... beba se javila! smijehsmijehsmijehNe mogu vam opisati taj osjećaj! Kao da ćete nebo dotaći!!! cerekcerekcerek

Što se tudničke problematike tiče naravno da se svašta događa. Zatvor je normalna stvar kod trudnica. Pi-pi prenebrojeno puno puta. I zadnje vrijeme nevjerojatan apetit. njami Konačno mi više nije slabo i mučno i sada se apetit vratio. Budući da sam se privikla na svoja pojačana osjetila sve mi je jako fino!njami Sva sreća da sam najneumjerenija u juhama i povrću, pogotovo salatama. Ipak one moje stare navike su učinile svoje.yes To me svi hvale. Ali bez brige, nisam baš čistunac, tu i tamo se zaletim u kalorične i bezvezne stavri, kao jutros po buhtlu.nono A kad me to tako veseli! yes Zato ću za ručak maznuti veliku salatu s tunom. Eto, pišem o hrani i sada mi zazubice rastu. Barem za jabukom. Te uništavam! Doista!

Za imena bebe nismo još sigurni. Spol obično roditelji saznaju u 16. tjednu. Mi smo zasad se odlučili ne saznati. Ma, zanima me, ali ne želim svaki pregled drugu informaciju, kako se to nekim parovima događalo. Tako da mi nije tak bitno. Ime za curu imamo već dugo, no muško se dvoumimo... točnije ne znamo, ali kako na blog ne stavljam nikakva imena, žao mi je neće ovdije biti niti ta...pjeva Zato budu ostale informacije mahom!!!thumbup

Još mislim da je prerano da krenem u shopping za bebu, ali zato sam krenula kupovati moderne stvarčice za sebe, sve u zvono. Super kaj je sada baš takvo odijevanje u modi pa imam veliki izbor robe koji mogu nositi sada, malo poslije ali i nakon trudnoće!

Image and video hosting by TinyPic

I da, najnovije je da moram sad opet mirovati, ali mogu na posao. Neš nije baš savršeno, ali je sve zdravo i sve će doći u normalu, samo moram paziti. Pa... smanjiti kretanje i ne puno stajati, ne puno sjediti... Tako da ne mogu na trbušni, nije mi dozvoljeno vježbati, ne smijem puno šetati... A imala sam osjećaj kao da sam tromi puž! Eto, to ti je život jedne trudnice!!!

- 10:13 - Komentari (14) - Isprintaj - #