srijeda, 01.04.2009.

Malena, 22W+2D

Nekako je postalo uobičajeno da se ovdje javim nakon pregleda. Moram biti iskrena, izgubila sam inspiraciju za tipkanje na blog.hr-u. Stoga se barem jednom mjesečno nastojim javiti. Hvala vam svima što se brinete o meni.

Dakle, kako sam u uvodu navela javljam se nakon pregleda. Konačno sam se riješila svih mogućih "nametnika". Nema više gljivarskog društva... thumbupdržim fige da tako potraje. Dalje sam bila na UZV-u. Bio je i H sa mnom. Kao zabrinut otac gledao je u onaj ekran prilično zbunjen. eek Poslije mi je priznao da niš nije skužio, a tako je jedva čekao.rofl

Naša Malena cura raste. Raste proporcionalno, što je i najbitnije, ali je trenutačno malo manja no što doktor smatra da treba biti. Pa se zabrinuo, ponovno me naručio za dva tjedna. Time zabrinuo mene, ja zabrinula muža i onda smo u brizi tražili potvrdu da je sve uredu. cry Kad smo se vratili s pregleda tako zamišljeni smo sjedili u dnevnom kad se Malena javila. Naša curica me je lupala sva sretna, dokazujući kako je potpuno zdrava, sretna i razvijena. Samo malena.cerek

Danas sam potražila savjet od friško pečenog oca jedne malene djevojčice. Kroz razgovor dao mi je predivnu utjehu. Njegova cura se rodila relativno manja, dok je UZV ju pokazivao još manju, a dijete je zdravo i snažno, potpuno razvijeno došlo na svijet. party

Zaključila sam da se neću brinuti (o.k. malo hoću, to mi je u opisu majčinstva). Mislit ću pozitivno i biti ponosna usprkos činjenici da je Malena malena... Mislim da bih joj više naštetila negativnim mislima, nego povjerenjem u nju, vjerom da je sve dobro i da je dovoljno velika. Pa valjda majka najbolje zna kad je beba začeta!naughty

- 10:31 - Komentari (10) - Isprintaj - #