ponedjeljak, 04.05.2009.

Prehrana trudnica - 3. dio: doručak, 27W+0D

finoNakon šest kalendarskih mjeseci, evo me zagazila sam u sedmi trudnoće... Moram priznat da uopće nemam osjećaj da je toliko prošlo. Odaju me bolovi u leđima i česte žgaravice. Malena se javlja svakodnevno i obavezno. Najviše reagira na tatin glas i dobru muziku. Dosada nisam imala nekih prigovora, ali vidim da ću morati češće u šetnje jer me leđa sve više koče. I još malo usporiti - tako se lako uspuišem!dead Dosada u trudnoći dobila sam ukupno 7 kila i to se jako lijepo rasporedilo. Tek sam malo dobila drugdje osim u trbuhu. Ponosim se svojim okruglim trbuhom ispred mene!smijeh Eto tako je samnom, ukratko.

A sada na temu posta:njami

Kao i inače, u nazovi prvom stanju, nastojim se hraniti raznoliko. U ovom, drugom, stanju preporučuje posbno obratiti pozornost na svoje prehrambene navike i baciti težnju na doručak koji mora biti pravi temelj ostatku dana.

Nakon šest mjeseci kombiniranja tri vrste doručaka, malo mi je postalo dosadno jest jedno te isto.
Prva: acidofil s raznim pahuljicama (zobene, pšenične...) i voćem (bilo svježim, suhim ili domaćim pekmezom).
Druga: gusti kruh s čim manje glutena s dukatela namazom (onim s povrćem).
Treća (nisam baš pnosna na nju): sendvič s nekim sirom i šunkom (ili neka puretina iz ovitka)

Stoga, krenula sam malo surfati kako bih došla do koje pametne i drukčije ideje... pa evo nekih - možda koja dođe i na moj meni.



Prijedlozi za doručak:

Namaz od sardina. Uzmi konzervu sardina u maslinovom ulju, sardine su jako bogate kalcijem, izgnječit ih dobro da se dobije pašteta i namazi na kruh. Dodati ponekad možda malo kečapa i vegete da bude ukusnije.
- ovo sigurno probam

Namaz od povrća. Isjeckati papriku, paradajz, krastavac, sitno i umješati u sirni namaz.
- ovo sigurno probam


Jabuke i zobene pahiuljice. U 2dl vode skuhati jednu oguljenu i isjeckanu jabuku, kad jabuka omeksa izvadi je na tanjur i isjecati na komade, u sok ubaciti zobene pahuljice (ili koje već bilo), dvije žlice mekinja i kuhati dok ne nabubri (po potrebi dodati još vode ). Onda skines s vatre i umijesati žlicu meda i pomiješati sa onim isjeckanim jabukama.
- i ovo čini mi se jako fino


Zobene pahuljice. Pahuljice skuhajte u mijeku, 2 - 5minuta. U tom kratkom vremenu pahuljice postaju lako probavljiive, a ne gube hranjivu vrijednost. Skuhanim pahuljicama dodajte grožđice, sušene brusnice, lješnjake... Ako baš morate zasladiti jelo kako bi ga pojeli, učinite to smeđim šećerom.

Tvrdo kuhana palenta iliti žganci sa svježim sirom i vrhnjem. (domaće brašno preporučljivo).

Kajgana. Kajganu poslužite sa šalicom skuhanog špinata. Špinat je odlična namirnica koju bi sve trudnice trebale uvrstiti u svoju prehranu, jer sadrži cink, kalcij, magnezij, željezo, folnu kiselinu i još mnogo toga. U kajganu možete dodati luk, paradajz, sir, brokolu, kuhani krumpir, gljive, tikvice, paprike... Začinite sa začinskim biljem koje volite.
-ovo mi se malo čini previše kuhanja za jutro... možda kad budem na godišnjem dođe u obrzir. Do tada na počeku.

Vafli. Vafli (kalupaši) se rade od tijesta za palačinke (malo gušće nego za palačinke) koji se peče u posebnom pekaču bez masti. Vafle jedite sa svježim voćem.
- za one koji imaju vafl aparat... ja nemam...

„Oslo doručak“: zobene pahuljice se namoče uvečer u mlijeko. Ujutro se smjesa zagrije, doda žličica meda i sitno naribana mrkvica ili jabuka te doda još vrućeg mlijeka. Po želji se može dodati i bilo kojeg suhog voća.
-ovo kod mene može samo bez mlijeka... pitam se da li ide s vodom....

Domaće energetske pločice... da ne tipkam naprijed je link...

Budući da me čita par budućih, par friških i par već uhodanih mama, molim za koji prijedlog ekstra! smijehHvala!

- 09:22 - Komentari (5) - Isprintaj - #