petak, 19.06.2009.

Post iz dosade, 33W+5D

Eto mene malo u Zagrebu... tu naime imam adsl... inače samo dail-up pa radje niti ne idem na net. Upravo, nakon što sam (uz pomoć šogorice jučer) jučer i danas pospremila stan od poda do stropa (osim prozora... stvarno više ne mogu!) i ispeglala 1/2 veša od one hrpetitine veša koja se nahrpila, zaželjela sam se društva. Obično u takvim trenutcima nitko se ne javlje, nitko nemože, nikoga nema... Tako je meni sada... pa rekoh da ovdje malo pišem budući da sam ionako zapostvila pisanje bloga.

Jučer je bio pregled. U principu sve je o.k s obzirom da sam u 33/34. tjednu trudnoće. Još bi se moralo izdržati barem 3 tjedna, a to vjerujem da hoću. Uloživ mi je cerviks za vršak prsta. Reklo bi se malo sam otvorena, ali tako je već dva mjeseca... znači sve je to normalno. sad se samo moram pobrinuti za moguće bakterije kojih možda nisam ni svjesna, koje žive u rodnici a bebi mogu naštetiti.

Što se kilaže tiče jučer vaga pokazala da sam dobila u ovoj trudnoći 11 kg. Nije puno. Zadovoljna sam. Prekjučer me zeznula tuđa vaga i pokazala +13kg, a doktor mi je preporučio da s obzirom na konstituciju nastojim ne prijeći 13 kg dobitka! Eto što ti znači vagat se uvijek na istoj vagi!

Bitnije je da je malena porpuno u redu. Nosim je jako nisko, glavu je gurnula u zdjelicu i ajde barem po pitanju okretanja neću imat razmišljenje i brigu. Sva mi je živa. Svako malo se gura ili me lupa... koji put kao da hoće izać kroz pupak van! Napinje kožu do nevjerojatnih razmjera! Jeste li znali da i ovako maleni i kao nerazvijeni se igraju? Gurne šaku, ja njoj pogurnem šaku, ona povuče, pa opet gurne... koji put kad ne kužim igru me tak jako gura da mislim da će mi puknut koža. Fascinantno. I nije više jako malena. Ima 2300 g i dobro napreduje.

Vrućina me ubija. Inače lako trpim visoku temp, ali sad u trudnoći, užasno se "topim". I ne mogu spavati koliko mi je vruće... A sve je to valjda priprema za besane noći... Dobro bi mi došlo bacit se u kakvu vodu, malo zaplivat, ali trudnicama bazeni su nepreporučljivi, more je meni zabranjeno (ipak nisko nosim i malo sam otvorena), a rijeka (no mora biti čista!) mi je još mrzla - problem sa svim brzim čistim rijekama... tako da - tuš moj dragi...

Još je jedno zlo... zlo kad nema vode... a da nestane vode u području gdje su večinom vikendive baš za velikih vrućina baš i nije neko čudo... problem je kad i alternatva crkne. Tako je nama bilo... crkao je hidrofor, a vodovod na tri dana "zatvorio" vodu... srećom nešto dalje su imali vode, pa smo išli tuširat se kod bake, no... ne moram vam pričat koja je to neugoda bila! sad je sve o.k. Vode ima, a kad nema hidrofor uglavnom radi... nek tako potraje...

Za jedan post iz dosade je dosta... lijepo vas pozdravljam!

- 18:39 - Komentari (5) - Isprintaj - #