petak, 08.01.2010.

Promjena prehrane zbog viših razloga

Eto me opet dobre volje i s željom za dalje... Hvala Bogu gotovo ovo blagdansko raspoloženje jedenja, a opet sa sjetom gledam jelu u tegli na sred boravka bez ijednog ukrasa - brzo mi je prošlo. Bilo je puno događaja, puno emocija i baš nemam neku volju o tome pisati. Sad kad gledam na to - bilo je predivno! Prvi Božićni blagdani s mojom Malenom.

Gledam tu moju malu mrvicu kako raste, kako se sada vrti kuda želi, kako se smije i hihoće od veselja. Kako mi raste. Malo me i brine (na stranu one vječne strahove zvane majčinska briga) jer već tri dana nije imala stolicu. Kaže pedijatrica da beba na majčinom mlijeku može i do 10 dana ne imati stolicu. Ipak, malo me brine jer se već nije desilo. Sad jedem zobenu kašu sa skuhanim suhim šljivama, pa je moje stolica tekuća, ali njene nema...

Baš me to dalo na razmišljanje o svoj hrani koju sam pojela ovih dana. Eto kome škodi, ne (samo) meni - njoj! Zato ovog puta mijenjam prehranu, da više ne brinem zašto nema stolicu i zašto se muči. Nije to neka velika promjena, tako je nekada i bilo:

Zajutrak (čim se dignemo): prvo čaša vode, jedna jabuka i kava, potom acidofil s zobenim pahuljicama i suhim voćem ili dvije šnite kruha s čim manje glutena sa sirnim namazom
Doručak (negdje između 9h i 11h): voće ili salata od miješanog sirovog povrća
Ručak (između 13h i 15h) : juha (obavezno), meso ili riba s povrćem/ integralna riža ili tjestenina s povrćem uz poveću salatu
Marenda (između 15h i 18h): juha ili šaka orašastih plodova
Večera (između 18h i 20h): povrće samo ili uz ribu ili meso


Mnogima se ovo čini puno hrane, ali moj apetit je velik, gladna ne smijem biti, moja Malena ovisi o meni - dakle, moram jesti. Sve većinom kuhano ili na pari ili na suhoj tavi. One dane kad sama ne spremam obroke (ugl. vikendom) birati ono manje "štetno"... Počinjem i bilježiti što jedem - možda ju je određena namirnica zaštopala...

Dosta me prepalo to njeno izostajanje stolice i zato sam pročitala dosta savjeta, uputa i planova prehrane. Bitno je isto da se krećem, puno više no do sada. Zato sam opet krenula u teretanu, a dane kad ne idem u teretanu idemo u šetnju s kolicima. Ako nas vrijeme ne služi doma plešemo na omiljenu muziku - u tome se Malena gušta koliko i ja!

Da se još i pohvalimo. Malena je počela probavati krutu hranu: skuhane domaće jabuke, pa smiksane u kašicu tri dana i sada dva dana skuhanu mrkvicu, smiksanu. Vidim da joj se jako sviđa! Sama uzima žlicu i trpa u usta. Iznenadilo me kako sve guta, iako su me upozorili da u početku neće znati. Iskreno ima mrkve po svuda, ali to su ti slatki početci...

Kad postaneš roditelj stvarno počneš drukčije razmišljati i stalno se propituješ što još dobrog možeš učiniti za svoje dijete. I učinio bi sve!
Image and video hosting by TinyPic

- 08:20 - Komentari (6) - Isprintaj - #