nedjelja, 18.05.2008.

SAUNA

1. Uvod (za one koje zanima):
Bla, bla... bili na svadbi, bilo je ok, fino smo se naplesali i da, «ozdravila» sam prije svadbe! Klopa baš i nije bila «da padneš s nogu» pa sam čist umjereno klopala – što je vrlo optimalno. Ali zato je muzika bila super tako da smo se super zabavili.

2. Tema posta: SAUNE
Kao prvo da se malo educiramo evo par linkova da se zna o čemu pišem...

Dakle sauna je...
vidi ovdije (wellness-centar) , te također ovdije (terme tuhelj)
Te naravno postoji uvijek ZA i PROTIV(možda i ne?)




A sada JA!:
Kako smo ovaj tjedan na g.o., a i prva nam je godišnjica moj hubby&I smo si priuštili dan u Termama Tuhelj uplativši bazene i saune. Kako je bilo dobro!!! smijehPunjenje baterija na brzaka!!!

Inače, do pred par mjeseci, kada smo prvi puta bili u saunama (i na cijelom romantičnom welnwess vikendu) nismo ni znali da tako volimo saune! Sve mi se to u «wellness svijetu» činilo tromo , neaktivno, možda čak i dosadno... a da ne pričam o neugodnjaku zbog golih tjelesa. Pa smo se fino sprdali - dok nismo probali. zalivenZapravo ja sam bila kritična. Motalo mi se po glavi «Dobro, koja bi se budala pajsala na (pre)visokoj temperaturi i poslije tuširala hladnim tušem!?! Pa hrec će me strefit!» Ali moj dragi je bio neumjesno dosadan i popustila sam uz napomenu da ja brišem na bazene ako mi se i malo ne sviđa. Poslije sam ja bila ta koja je u saunama duže ostajala i možda i više uživala. Dakle,
drage moje koje se boje, riskirajte- jako je dobro! Na gore navedenim linkovima ima i uputstva korištenja i (ipak) kome se ne preporučaju saune. Nisam proučavala da li piše ali znam da se ne preporuča trudnicama i doiljama, a ima i još nekih... blabla



Dakle, nakon sauna obavezan je odmor i nadoknada tekućine. Nakon što sam prvi put bila u finskoj po izlazu sam spavala(!) dobrih 15 min na onim ležaljkama za odmor. zijevNi malo nije bilo dosadno, a umor je puuuno jači nego nakon dobrog treninga. Nakon cijelog dana sauna i bazena s potrebnim odmorima, polako smo se vratili doma, legli u krevet i spavali kao zaklani. Sutradan koža meka, glatka, čista, a tijela odmorna, puna energije! Svi mišići bolni i kao da još pomalo titraju, onako na pozitivan način.zubo Kada bih imala love sigurno bih barem jednom tjedno išla na saune, jer ovo je rad svih mišića dobro lučenje svih toksina, a o energiji da ne pričam!

Malo o onim «golim tjelesima» s početka, iako sam čula da su neke žene imale neugodih iskustava, meni se takvo što nije baš dogodilo...usto imam popriličnog muža uza sebe, od kojeg se ne odvajam (ne zbog straha, već smo tako navikli- oni koji nas bolje znaju znaju da smo nerazdvojni), pa sumnjam da bi kome što palo na pamet. rolleyesOnda opet takve individue su vrlo rijetke. Uglavnom su svi ljudi došli u saunu da se opuštaju i odmore i uglavnom vrijedi pravilo da je svima normalno biti gol, pa nitko ne gleda. (Osim individua.) Nešto kao na nudističkoj plaži, iako nikad nisam bila, ali sada bih mogla, no frks!

Kažu da se od sauna ne mršavi, ali spoznaja da su 3 kile razlike samo za jedan vikend (ono kad sam prvi put bila) meni se čini super, pa makar bila voda. Kako je u Termama Tuhelj bila vaga taman između sauna, nekako je izazivala pa smo se zafrkancije radi vagali... Ma totalni smijeh (ja i vaga=osciliranje!) onda smo se još na kraju dana vagali u mokrim ručnicima(!) pa smo težili taman koliko i na početku! Glupost! deadVeća je fora da su mi noge (na mjestima gdje celulit vlada) bile flekavo
crvene tako da sam se pobojala što se događa. No onda mi je ženska u wellnessu rekla da mi to cirkulacija u koži... bla,bla..., zdravoseljački rečeno: celulit se topi na očigled! Mojoj serći nije bilo kraja!

Kako sada stvari stoje, financije baš i ne dozvoljavaju neko raskošno ljetovanje i mislim da ćemo saune posjetiti kao jeftiniju zamjenu za more, barem u 6. mjesecu. U 7. se ipak nadam moru s obzirom da ja oboooožavam more... Ono je nezamjenjivo... ali do tada uživanje zvano sauna ostaje kao mila zamjena...cool

- 18:35 - Komentari (8) - Isprintaj - #